Učinite nešto za sebe i svoje tijelo već

Danas 

Krenite već danas

21 Feb
0

Želite izgubiti višak kilograma? Želite učvrstiti i ojačati svoje mišiće kako bi izgledali skladnije? Znate da trebate redovito vježbati kako bi očuvali i unaprijedili svoje zdravlje, a još niste pronašli tjelesnu aktivnost koja je idealna baš za vas? Možda je upravo vježbanje u teretani aktivnost koju ste tražili.

 

Odmah na početku je važno napomenuti da, kao što se ponekad pogrešno smatra, vježbanje u teretani nije namijenjeno samo body bilderima i dizačima utega. Naprotiv, rekreacijsko vježbanje u teretani namijenjeno je svim osobama koje žele učvrstiti svoje mišiće i oblikovati svoje tijelo. Slijedi nekoliko činjenica o vježbanju u teretani koje vas mogu motivirati da započnete s ovim oblikom vježbanja:
  • Vježbama snage se utječe na povećanje mišićne mase, a time i na porast bazalnog metabolizma. Bazalni metabolizam predstavlja potrošnju kalorija u mirovanju, a osobe koje imaju veći bazalni metabolizam lakše mršave, odnosno lakše održavaju odgovarajuću tjelesnu težinu.
  • Jačanjem mišića se utječe na povećanje gustoće kostiju. Ovo je posebno važno za žene jer su vježbe snage korisne u prevenciji osteopenije i osteoporoze.
  • Učvršćivanjem mišića se djeluje na prevenciju i otklanjanje bola u leđima i vratu, tegoba koje se učestalo javljaju u srednjoj životnoj dobi.
  • Konačno, vježbanjem u teretani može se utjecati na smanjenje potkožne masti i povećanje mišićne mase, što dovodi do skladnijeg tjelesnog izgleda i posljedično do većeg zadovoljstva vlastitim izgledom i većeg  samopouzdanja.

 

Ako ste se odlučili pokušati vježbati u teretani, izdvajamo za vas nekoliko praktičnih savjeta:
  • Vježbanje u teretani treba biti redovito, ali ne prečesto. Nije poželjno da vježbate u teretani svaki dan, posebno u početku, jer je mišićima potreban odmor kako bi mogli rasti i mijenjati se. Za početak je dovoljno 2 do 3 odlaska u teretanu tjedno, a kasnije se eventualno može dodati još 1 do 2 odlaska.
  • Iako su vježbe na spravama u teretani vrlo jednostavne, vrlo ih je važno izvoditi pravilno. Zato je važno da pri prvom dolasku u teretanu zatražite pomoć instruktora koji će vas podučiti pravilnom izvođenju vježbi.
  • Nikada ne preskačite zagrijavanje. Prije vježbanja na spravama potrebno je zagrijati i pripremiti mišiće. Zagrijavanje se u teretani najčešće provodi na tzv. kardio spravama (traka za trčanje, bicikl, orbitrek i sl.) nakon čega se napravi nekoliko opće pripremnih vježbi i vježbi istezanja.
Na kraju napominjemo da vježbanje u teretani može biti i vrlo zabavno, posebno ako imate dobrog partnera za vježbanje. S obzirom da vježbanje u teretani nije koordinacijski zahtjevno i da se intervali vježbanja izmjenjuju s intervalima odmora u kojima imate vremena za razgovor, odlazak u teretanu s prijateljicom, prijateljem ili članom obitelji se može pretvoriti u jedno lijepo druženje.

Share This Post
Categories:

Leave a Reply

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

UA-48469080-1