Učinite nešto za sebe i svoje tijelo već

Danas 

Opis grupnih treninga

28 Sep
0

TRX –  trening uz pomoć TRX traka pričvršćenih za strop, u kojem se koristi vlastita težina tijela. Trening suspenzije na TRX-u gradi funkcionalnu snagu tijela, poboljšava fleksibilnost, ravnotežu i osnovnu stabilnost. Tehnike treninga suspenzije napravljene su tako da povežu tijelo u jedinstveni koordinirani sustav. Prednost ovog rekvizita je u tome što ga mogu koristiti vježbači različite utreniranosti.TRX trening jednako se preporuča rekreativcima i sportašima, ženama i muškarcima, starijima pa čak i djeci i tinejdžerima. U svakom trenutku, svaki vježbač može povećati ili smanjiti intenzitet vježbanja te na taj način prilagoditi trening sebi i svojim mogućnostima za postizanje najboljih rezultata.

BODY WORKOUT– Radi se o principu treninga u kojem se u jednom treningu odrade vježbe za cijelo tijelo. Sastoji se od 15-20 min zagrijavanja uz lagane aerobic koreografije, glavni dio treninga sadrži vježbe snage za cijelo tijelo s različitim rekvizitima, te na kraju radimo istezanje za opuštanje.

PILATES – jedan od principa pilates treninga je da se sve vježbe izvode lagano, bez naglih pokreta ili pocupkivanja na mjestu, što ih ne čini lakšim za izvedbu od drugih popularnih oblika tjelovježbi, budući da se radi o izometričnim vježbama (statičke vježbe snage)koje traže izdržljivost. Kralježnica i zglobovi se vrlo dobro tretiraju pri vježbanju pilatesa. 

JOGA – joga je način života koji nam pomaže da sačuvamo zdravlje i postignemo unutrašnji mir i zadovoljstvo. Gipkost tijela s godinama opada, ali iste vježbe možemo prilagoditi svojim mogućnostima.  Uz redovito vježbanje joge postajemo opušteniji i prilagodljiviji

B.T.L.S. (Bedra. Trbuh. Leđa. Stražnjica.) – sastoji se od polusatnog aerobnog treninga (razvoj izdržljivosti, , redukcija potkožnog masnog tkiva…) u kombinaciji sa vježbama za čvršći tonus tijela s naglaskom na kritične zone (bedra, trbuh, bokovi…), a zadnja stanica je istezanje i opuštanje.

HARD BODY – sustav se provodi uz pomoć tri najmoćnija trenažera, a to su kettlebell ili girja, suspenzijski trenažer te naše vlastito tijelo – tzv. bodyweight vježbe. Cilj Hard body sustava je da vas dovede do forme života i učini maksimalno funkcionalnim. Dobit ćete na snazi, ravnoteži, brzini i koordinaciji. Ovakav trening maksimalno sagorjeva višak kilograma te se na taj način dobiva kvalitetna  mišićna masa i definicija. 

Categories:

Leave a Reply

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

UA-48469080-1