Učinite nešto za sebe i svoje tijelo već

Danas 

TRX – odmak od tradicionalnog vježbanja

23 Sep
0

Potpuno novi pristup treningu u  kojem koristimo  vlastitu težinu tijela kako bismo uključili  što veći broj mišićnih vlakana. Ovom vrstom treninga istovremeno razvijamo snagu, ravnotežu, fleksibilnost i  čvrstoća zglobova.

[nggallery id=8]

 

POZIVAMO VAS NA PROBNI GRUPNI TRENING 27.9.2014 ,18:00 – 20:00 !!

NA DAN PREZENTACIJE ODOBRAVAMO POPUST OD 20% ZA GRUPNE TRENINGE.

Što je TRX ?

TRX su izmislili američki marinci kao sredstvo u fizičkoj pripremi američkih vojnih postrojbi, te se izuzetno brzo razvio u revolucionarnu metodu  treniranja vlastitom težinom. Predstavlja novu  metodologiju treninga koja podrazumijeva treniranje različitih motoričkih  sposobnosti , a u isto vrijeme i razvija modernu  filozofiju nazvanu ” trening suspenzije” (viseći trening). TRX rekvizit će Vam omogućiti  izvođenje stotine funkcionalnih vježbi  kojima ćete razviti snagu, izdržljivost, fleksibilnost, stabilnost trbušnih i leđnih mišića, mišića zdjelice, mišića važnih za stabilizaciju trupa,ravnotežu, agilnost, funkcionalne sposobnosti, prevenciju od ozljeda te bržu rehabilitaciju.
TRX je zbog svoje funkcionalnosti i jednostavne upotrebe  pronašao širok spektar primjene u pripremama sportaša, rehabilitaciji nakon ozljeda, u svakodnevnom rekreativnom vježbanju  osobito u fitness centrima kao dodatni sadržaj za vježbanje

Po čemu je TRX trening specifičan ?

Klasični treninzi snage često opterećuju samo jedan mišić što je kontraindicirano korištenju mišića u svakodnevnom životu. TRX treningom opterećujemo veliki broj mišićnih skupina i zglobova istovremeno. To znači da ćete vježbajući ovu vrstu treninga u manje vremena a na prirodniji način postići željene rezultate. U TRX treningu koristi se jednako gornji i donji dio tijela, a mišići core-a (trbuh i leđa) zategnuti su tijekom izvođenja cijele vježbe.
Zato se posebno preporuča onima koji imaju problema sa leđima, ljudima koji puno sjede i čiji su leđni  mišići oslabljeni. U samo nekoliko treninga mišići   core-a , a posebno leđa će se ojačati i pruzeti svoju funkciju.

Kome je namijenjen ?

Prednost ovog rekvizita je u tome što ga mogu koristiti vježbači različite utreniranosti.
TRX trening jednako se preporuča rekreativcima i sportašima, ženama i muškarcima, starijima pa čak i djeci i tinejđerima. U svakom trenutku, svaki vježbač može povećati ili smanjiti intenzitet vježbanja  te na taj način prilagoditi trening sebi i svojim mogućnostima za postizanje najboljih rezultata.
TRX može poslužiti kao odlično sredstvo za razvoj eksplozivnih i reaktivnih sposobnosti sportaša i rekreativaca. Trening na ovom rekvizitu indirektno razvija odličan osjećaj za ravnotežu, balans, koordinaciju pokreta uz ogroman angažman stabilizatora trupa.

Fotografija: Mario Boić

 Video: Tomislav Lačić

Share This Post
Categories: ,

Leave a Reply

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

UA-48469080-1